Üzenet
Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Elektronikus írásbeli rendelés alapján.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 14.00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.
Amennyiben az a munkaidő lejárta után, hétvégén, munkaszüneti- vagy ünnepnapon történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a rendelés leadásátóll számított 3 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek a valóságot tükrözik,bizonyos esetekben színbeli eltérések szerepelnek.
Rendelés menete
Rendelés Csak E-mailben !
Az E-mail-ben szerepelnie kell:
- A termék, vagy terrmékek, fotó alatti sorszáma.
- Megrendelő neve.
- Megrendelő pontos címe.
- Megrendelő telefonos elérhetősége.
Kérjük, hogy a megrendelés pontos teljesítése érdekében Szállítási-, illetve Számlázási címét, email címét és telefonszámát pontosan adja meg.
Ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése.
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges!
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levélalapján minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagotkézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegyeát a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem állmódunkban elfogadni!
Fizetési lehetőségek:
- Utánvét: A Vevő a csomag átvételekor a futárnak fizeti ki a számla ellenértékét, mely tartalmazza a megrendelt áru értékét + a szállítási költséget. Amennyiben a Vevő a csomag kiszállításakor nem tartózkodik a szállítási címként megadott helyen, úgy lehetősége van 5 munkanapon belül a címhez tartozó Postahivatalban átvenni küldeményét.
Házhoz szállítás, információk
Az MPL (Magyar Posta Logisztika) a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.
Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet (a címhez tartozó Postahivatal), illetve őrzési időt (5 munkanap), ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a csomagok hétvégi kiszállítására nincs lehetőség.
Amennyiben a munkaidő lejárta után, hétvégén, munkaszüneti- vagy ünnepnapon adja le megrendelését, úgy az, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Házhoz szállítás díjszabása
A házhozszállítást a Magyar Posta Zrt. teljesíti, a mindenkori díszabásoknak megfelelően.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett,visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő
átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Olvass tovább: https://www.dolldress.hu/news/altalanos-szerzodesi-feltetelek/